Phew.

Life with the weird kid. | 2011-07-14 | 01:24:19 Kommentera här! » 3 st

Ny design, jag gillar den, borde det också, har hållit på med den i ca 3 timmar nu. Jag ska förklara den lite.
Tankebubblan är kvar, eftersom min blogg trots allt heter "Inside the head of a nerd". Jag blev lite trött med att bara ha bilder i tankebubblan så instället lade jag några fina citat jag gillar. Det i mitten är mitt favorticitat och jag försöker leva efter det så mycket jag kan. Nedanför finns bloggadressen och ett par polaroidbilder. De är bilder av mina största inspirationskällor: Ruki och Tim Burton. På bilden av Tim Burton finns också hans signatur. På högra sidan där jag hade Japans flagga förut finns nu en bild på the GazettE och en bild på Gary Oldman och Chloe Webb från när de var med i Sid & Nancy, vilket är en av mina favoritfilmer. På ramen finns ett citat av Sid Vicious: "I'll die before I'm 25, and when I do I'll have lived the way I wanted to." Det syns tyvärr inte, men det är där i alla fall.
Jag ändrade också texten i inläggen och rubrikerna. Så en hel makeover kan man säga. Vad tycker ni? Om ni inte gillar den så slår jag er!
Old.

New.

Kommentarer
Skrivet av: Julia

Den är fin och "väl igenomtänk" :) men varför är den inte "i kraft" ännu, eller hur man ska säga? Liksom, det är ännu din gamla.

2011-07-16 @ 17:03:59
Länk: http://struntarivadddesager.blogspot.com
Skrivet av: Piooo :)

ÅÅH! Fett nice bloggdesign! :D Det måste ju ha tagit mer än 3 timmar iaf! :DD thumbs up*

2011-07-17 @ 12:35:43
Länk: http://pgrandells.blogg.se/
Skrivet av: Julia

Sv: Aija :o Nå vi får hoppas de :)

2011-07-17 @ 14:48:16
Länk: http://struntarivadddesager.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!