There's no new news.

Syre. | 2011-07-15 | 13:03:19 Kommentera här! » 2 st

Nyheter från världens bästa band! The GazettE ska släppa ny singel: "Rember The Urge" den 31 augusti, nytt album "Toxic" den 5 oktober och turné nu i 2011. Jag har kollat turnén på deras hemsida och den är bara inom Japan, så det suger lite.
Jag är så uppspelt att jag inte ens vet vad jag ska göra med mig själv just nu. Det finns dessutom en liten förhandtitt av den nya singeln på deras hemsida. Gå till den här sidan, tryck på "Japan Entrance" sedan på "New Single". Sedan scrollar man ner så finns där en liten video med videoklippet!

Kommentarer
Skrivet av: MaE

Älskar The GazettE!önskar att de kunde komma till Sverige. ^^

2011-07-16 @ 17:46:57
Länk: http://maedaisy.blogg.se/
Skrivet av: amanda

älskar the gazette världens bästa band helt klart

skulle också vilja att dom kom till sverige^-^

kraam!

2011-07-18 @ 20:55:57
Länk: http://animeamandas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!