Too much of the good stuff?

Life with the weird kid. | 2011-07-07 | 23:53:40 Kommentera här! » 0 st

Huh, jag har nog sett på för många Saw filmer för snabbt nu. Igår när jag skulle gå upp och lägga mig låg jag länge och oroade mig och var paranoid för jag trodde att någon låg typ under min säng, det var rätt så otäckt kan jag säga. Ikväll resulterade det i att jag tog ner mitt täcke, kudde och bäddmadrass och ska lägga mig på soffan och sova där. Oh well, jag tror att det går bort om några dagar. Nu märkte jag dessutom att e av mina favoritfilmer: Interview with the vampire, kommer på TV. Då kommer jag antagligen somna med Tom Cruise som Lestat i tankarna, härligt! :)

Herregud jag tror jag dör ~

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!