09032011

Life with the weird kid. | 2011-03-09 | 14:59:07 Kommentera här! » 0 st

Igår blev det ingen bloggning, men jag har en bra orsak. Jag var på teater och shoppa till Åbo, kom hem ca klockan nio på kvällen och var skittrött så det blev nästan sängen direkt. Teatern hette Utrensning och är baserad på Sofi Oksanens bok med samma namn. Det var faktiskt helt otroligt bra och obehaglig på samma gång. Det är så länge sen jag var på teater så det var kul att fara igen. Jag shoppade inte så mycket i Åbo, bara ett par Svampbob bixers som jag ska ha som pyjamas (:
Förresten, hörde ni om jordbävningen i Japan imorse? Det var en ganska hård jordbävning 169 km ut i havet frn Sendai i norra Japan. De varnade till och med om en tsunami. I skolan så sa en i min klass att det faktiskt hade varit en tsunami och jag blev jätterädd för jag trodde att den var typ skitstor, som den som var i Thailand för några år sen, men den var bara ca 60 cm hög, och gjorde ingen skada som tur var, puh :P

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!