ChocolateChipCookies

Life with the weird kid. | 2011-03-17 | 17:18:31 Kommentera här! » 1 st

Idag hade vi modda, matte och bildkost, ganska tråkigt alltså. Utom bildkonsten för där håller jag på och målar en tavla inspirerad av expressionismen och jag gillar den verkligen. Jag kanske visar den sen när den är klar. Nu ska jag i alla fall baka chocolate chip cookies till syster L som ska skriva studentskrivning imorgon. Hon frågade om jag ville baka dem åt henne att ha med och äta medan hon skriver, och jag är ju så snäll att jag inte kunde säga nej, hehe. Medan jag bakar lyssnar jag oftast på SHINee, det är så lättlyssnat och enkelt, här är ett par låtar. 
SHINee-Hello

SHINee-Ready Or Not

Kommentarer
Skrivet av: Anchikun den allsmäktige

haha LOL jag tror deras musik börjar sprida sig som eld. XD När alla faller för dem. x)

Ah skönt att man inte är ensam som reagerar på det sättet. xP

Och jaa, han ser lite intressant ut faktiskt ;)

2011-03-17 @ 21:30:31
Länk: http://anchikun.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!