Happihappi

Life with the weird kid. | 2011-03-24 | 20:28:08 Kommentera här! » 1 st

Jag har länge tjatat och bett mamma och pappa om att få göra om mitt rum eftersom jag ändå ska bo här i tre år till efterson jag far till gymnasiet här på mig hemort, men de har inte tyckt det har varit nödvändigt. Nåja, för några dagar sen kom mamma in i mitt rum och sa att hon hade tänkt och att jag visst skulle få laga lite nya tapeter sen när syster L har flyttat ut, gissa om jag blev glad! Hon gick dessutom med på att jag får laga det rött och svart, men då måste den svarta väggen ha någonsorts mönster, och det går ju hur bra som helst, så nu längtar jag bara tills vi ska börja med det! :P
Jag har redan börjat se på lite små inredningsprylar som affisher och sånt, bara på skoj liksom, EMP har jättemycket fina inredningsaker. Här är några jag inte skulle tacka nej till.

Jag vet inte varför jag älskar den här postern så mycket som jag gör, men det gör jag, 5,99 € på emp.fi

Skulle vara coolt att ha den här innanför dörren när man kommer in typ, 10 € på emp.fi

Jack Skellington poster, som lyser i mörkret typ, tror jag...
7,99 € på emp.fi

Kommentarer
Skrivet av: Linda

Hmpf.



;)

2011-03-24 @ 21:12:29
Länk: http://keepmeinsane.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!