The BL expert recommends: Gravitation

The BL Expert Recommends! | 2011-03-15 | 17:03:00 Kommentera här! » 0 st

Gravitation är en anime och den handlar om Shuichi Shindou som nyss har startat ett band med sin kompis. En kväll när han går genom parken tappar han ett papper med låttexter. En främling plockar upp det och berättar att han tycker att Shuichi har "noll talang". Efter detta blir han som besatt att hitta främlingen och kräva en ursäkt av honom. Men när han möter främlingen, som visar sig vara den kända författaren Yuki Eiri, så blir det inte riktigt som han tänkt, han blir nämligen kär i Eiri.
Ganska länge sen jag såg denna anime, men om jag minns rätt är den ganska bra. Den är rätt så gammal, så animationen är inte den bästa, men jag vänjde mig vid det ganska snabbt. Den är kort också, 13 avsnitt och 2 OVAs, så den är bra om du inte orkar se på en så komplicerad och lång anime. Men om du söker efter "hård" yaoi så är denna inte för dig, den är typ mera Shounen Ai. Kolla in alla avsnitt här.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!