The BL expert recommends: Junjou Romantica

The BL Expert Recommends! | 2011-03-04 | 15:52:17 Kommentera här! » 0 st

Idag rekommenderar jag en anime, min favorit när det gäller yaoi, nämligen Junjou Romantica! Jag har sett den säkert fyra gånger och den är en perfekt blanding av humor, drama och allt annat som gör en anime bra. Den handlar om ganska mycket och det är lite komplicerat att förklara så här är en länk till wikipedia. Ni kan titta på den här.


Nu har jag också bestämt att jag kommer uppdatera den här serie-saken två gånger i veckan, en gång på tisdag och en gång på fredag. Då blir det lagom liksom, och jag tycker fredag är perfekt, då får ni ju något nytt att se på över helgen och sånt (:

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!