The BL expert recommends: Kou'un No Rihatsushi

The BL Expert Recommends! | 2011-03-25 | 18:51:15 Kommentera här! » 0 st

Kou'un No Rihatsushi är min favorit i BL manga, så jag tänkte dela med mig av den här. Jag orkar oftast inte läsa manga på datorn, men denna fastnade jag för. 
Den handlar om en lite nördig, ogillad kille som heter Todou Tsukasa som bestämmer sig för att gå in i en frisörsalong. Stylisten där ger honom en ny klippning som ger Tsukasa mer självförtoende, när han blir äldre är han en känd skådesplerare men har ändå aldrig glömt stylisten som hjälpte honom, så han hänger runt i frisörsalongen lite då och då. Läs själva för att se vad som händer! ;)
Som sagt så ör det här den enda mangan jag har orkar läsa på datorn, så jag gillar den. Den är ganska gullig och så, så om du gillar sånt så är den perfekt. Tyvärr hittade jag inte nerladdningslängen längre, så här kan ni läsa den online. 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!