Halv tre börjar programmet....

Life with the weird kid. | 2011-05-22 | 22:32:44 Kommentera här! » 0 st

Inatt ska jag sitta vaken till halv tre för att kolla på the GazettEs nya musikvideo plus en kommentar av dem. De ska nämligen vara med på TV-programmet J-MELO som visas på NHK. Eller jag hoppas att det är NHK i alla fall. Jag ska försöka hålla mig vaken, se på värdelösa TV-program med barnslig humor som American Dad och sånt. Jag kommer vara skittrött imorgon men äh, det är morgondagens problem det.
Om ni vill kolla på det så kan ni se NHK genom Keyhole TV. Ladda ner det här, där borde finnas instruktioner om allt på sidan ni laddar ner den från :) lol, my bad, J-MELO visas inte på japanska NHK utan på NHK world, kolla NHK world här.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!