The BL Expert Recommends: Gakuen Heaven

The BL Expert Recommends! | 2011-05-03 | 17:25:40 Kommentera här! » 2 st

Gakuen Heaven handlar om Keita Ita som blir antagen i en den finaste skolan i hela landet: BL Academy (jag vet, LOL). Han är ingen speciell person som alla andra i den skolan, han har vanlia betyg och hör inte till någon känd familj. Snart börjar han tycka att han inte hör hemma i BLA.
Lite besviken blev jag på den här vill jag säga. Man väntar liksom på mer Bl hela tiden, men det kommer aldrig. Den innehåller typ en kyss i hela serien, vilken består av 13 avsnitt, så lite besviken på det. Men eftersom man hela tiden väntar på det där extra så vill man se vidare. Den är ändå rätt gullig, so fangirls, get your squeals on! :)
Se online här.

Kommentarer
Skrivet av: jenny <3

hur mår du? :)

2011-05-04 @ 17:28:01
Länk: http://jennykarolin.blogg.se/
Skrivet av: Anna ^_^

SV: haha, jaa och dom skall stöka till det som mest på de grejjer man gillar o har planerat. xD men men jag ger inte upp, ska jag dit så ska jag. xP

Jajamän peppen e på topp inför Finncon. Jag t.o.m. dreglar över nedräkningen på dagarna på min blogg jag har lagt upp X,D

oooh det skall bli såå niice ~ :D

2011-05-04 @ 18:29:34
Länk: http://anchikun.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!