I'm a natural blue-head.

Life with the weird kid. | 2011-11-20 | 13:39:54 Kommentera här! » 1 st

Jag funderar allvarligt på att färga mitt hår turkos-blått-aktigt. Jag har redan blivit uttråkad på mitt nuvarande halvft-svart-halft-blont hår. Men jag tror redan att jag har bestämt mig att jag kommer att göra det. Jag har ganska länge velat ha turkos-blått hår, så det är väl bäst att bara göra det.

Världens finaste redigering också *host host* Vad tror ni, tycker ni att jag skulle passa i det?

Kommentarer
Skrivet av: NATSUKO-CHAN

Jag tror nog du sku passa ^^ enda felet med att ha någå färgranna färger i håret e att dom blir fula efter typ 3 tvättar , speciellt blå o grönt o sånt :c men annars bra :D

2011-11-21 @ 16:43:55
Länk: http://natsuko.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!