What have you done today to make you feel proud?

Life with the weird kid. | 2011-11-30 | 18:20:01 Kommentera här! » 1 st

Nu har jag gjort läxorna, riktigt ordentligt också. Först gjorde jag franskan som vi inte har förrän i måndag och sen finskaläxan, riktigt grundligt. Okej, kanske inte grundligt men bra i alla fall. Jag översatte faktiskt alla meningar vi hade till läxa med bara lite hjälp, jag kunde det mesta själv, vilket jag är riktigt stolt över.
Imorgon ska vi fara och se på film i skolan. En finlandssvensk som heter "Där vi en gång gått". Den är baserad på en bok av Kjell Westö. Jag har hört att den är rå och blodig, så det ska säkert bli bra, älskar såna filmer.
Vad ska ni göra imorgon?

Hittade bara den finska trailern tyvärr, men de pratar ändå på svenska :)

Kommentarer
Skrivet av: Julia

T s s a a a a r e n h a a r s t ö r t a a t t xD Den blir säkert jättebra ^^ Nä, förlåt, ja ska ge den en ärlig chans, precis som Gäbä gav Breaking Dawn... Haha :)

2011-11-30 @ 19:17:53
Länk: http://struntarivaddesager.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!