En pessimist i sitt livsform, jag vädrar blod det luktar sorg.

Life with the weird kid. | 2011-10-04 | 18:19:41 Kommentera här! » 2 st

Har varit så jävla upptagen och utpumpad så jag har faktiskt inte haft tid eller ork att blogga. Nu är jag mindre stressad och mår bättre i huvudet så jag ska försöka blogga i alla fall var fjärde dag, eller minst en gång i veckan. Men det är så nedrans svårt att hitta på saker att blogga om så jag skulle verkligen uppskatta det om ni ville komma med några förslag, mina kära läsare. Do it or die!
Här är en bild på min fina mys-outfit.
Tröja: pappas
Shorts: sytt själv
Halsduk: stickat själv

Kommentarer
Skrivet av: Linda

Skriv om hur renoveringen av ditt rum går då ni så småningom börjar komma igång :) Tills dess kan du ju blogga om hur fasligt mycket du saknar dina syskon.

2011-10-05 @ 08:42:03
Länk: http://keepmeinsane.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

blogga blogga blogga.... Om vårt roliga liv i gymnasiet :)

2011-10-05 @ 09:43:39
Länk: http://rakentajantytar.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!