Fucking bloody fucking hell!

Life with the weird kid. | 2011-10-14 | 16:50:49 Kommentera här! » 0 st

Kanon X Kanon kommer till Hesa i november. Det är till och med ganska billigt (25€) och börjar tidigt (19.30), så jag skulle kunna fara på det helt bra. Bara att det är det att det är på en måndag, så mamma och pappa vägrar att skjutsa mig. Jag skulle kanske ha kunnat övertala dem om det hade varit på en lördag eller söndag eller till och med fredag, men det måste förstås falla på en måndag, argh! Det skulle ha varit helt fantastiskt att se Kanon live igen, och dessutom Kanon Wakeshima, som sjunger och spekar cello så otroligt bra. Nu önskar jag mer än vanligt att jag hade en flygande enhörning.
Jag blir argare och argare ju mer jag tänker på det, ARGH! Men jag måste bli på bättre humör tills ikväll, ska nämligen ha filmkväll med Julia och Alexandra.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!