Jet black diamond hair, people stare, I don't care.

Life with the weird kid. | 2011-10-07 | 18:24:24 Kommentera här! » 0 st

Idag har det varit en helt typisk dag. Fick sluta skolan kvart över 2 men kom hem först halv fyra. Min mamma kom efter mig och sen skulle hon göra några ärenden men allt är bättre än att åka buss hem! Sen dess har jag sett på Queer As Folk och sytt födelsedagspresent åt min kompis Xiu som fyller 16 i söndag. Resten av fredagskvällen kommer jag antagligen sitta vid datorn, eventuellt spela lite Runescape. Imorgon ska jag till IKEA i Åbo och köpa lite möbler till mitt rum som vi snart ska börja renovera, så det blir troligen inte något bloggeri imorgon, men kanske lite bilder i söndag, vi får se. Vad sysselsätter ni er med denna fina fredagskväll?
Jag och bög-katten Adam. I'm his faghag.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!