They say cherry blossoms fall at the speed of 5 centimeters per second.

Life with the weird kid. | 2011-10-30 | 19:21:50 Kommentera här! » 0 st

Har haft en skön helg, men imorgon blir det att fara tillbaka till skolan igen. Men jag är inte alltför deppad ändå, för jag vet att för varje dag som går så kommer Kanon x Kanon konserten närmare, Kanon kommer närmare, och jag är så överlyckig att se honom live igen.
Eftersom det är Halloween nu i dagarna så har jag dragits mot skräckfilmer den här helgen. I fredags var Julia och Alexandra hit och då såg vi på House Of wax och The Mist. På lördagen kollade jag på I Spit On Your Grave, och idag såg jag på DeadGirl. Det är mycket mindre hemskt att se på skräckfilmer ensam, i alla fall blodiga såna, när man är fler så blir det liksom så mycket spänning i rummet och filmer blir hemskare än den egentligen är, eller så tycker jag i alla fall.
Ikväll ska jag inte vara vaken alltför länge, så nu ska jag fara och lägga mig och se på animen 5 centimeters per second och sen kanske på Death Note. Det är länge sen jag såg på Death Note, började se på animen på typ sjuan men orkade aldrig se den slut, men nu ska det göras! Hur har er helg varit?

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!