Yesterday was thursday, today it is friday, tomorrow is saturday and sunday comes afterwards.

Life with the weird kid. | 2011-09-02 | 18:19:11 Kommentera här! » 1 st

Tjenare! Här sitter jag och är otroligt glad över att det är fredag. Jag tycker att det är otroligt skönt. Jag har varit jätteslö idag i skolan, haft riktig fredags-fiilis. Jag försöker också få inspiration till att teckna något. Jag har inte ritat eller varit kreativ på något sätt på länge, så det skulle vara på tiden att jag gör något, men jag kan inte tvinga fram det, så jag antar att det får vara. På tal om teckningar skulle jag ju kunna visa några av mina egna teckningar.
Den sista jag tänkte ladda upp funkade inte, så ni får nöja er med två, men det harmar eftersom de var min favorit, FUUUUUU-.
Jag tror inte att någon vill kopiera mina bilder, men jag lade min bloggadress dit, bara utifall att.

Kommentarer
Skrivet av: Julia

Ååååh va fina bilder Fanny!!! :D

2011-09-02 @ 19:51:04
Länk: http://struntarivaddesager.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!