Your mom sucks cocks in hell!

Life with the weird kid. | 2011-09-30 | 19:11:51 Kommentera här! » 1 st

Jag måste faktiskt säga att det är helt jävligt skönt att den här veckan är över. Vi har haft tre prov på fem dagar, och det har varit skitjobbigt. Har typ inte hunnit vara på datorn alls. Men nu är alla prov över......tills om fem veckor, då vi har provperiod igen. Just nu kan jag i alla fall ta det lugnt, ska se på skräckfilmer med syrrorna. Vi ska börja med The Exorcist och sen se på Scream 1, vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer
Skrivet av: Anna ^_^

yay länge sen du updaterade sist på bloggen, saknade det :3



själv, sitter jag oxo o pluggar~...jag menar nördar framför datorn...>_> XD

2011-09-30 @ 23:15:36
Länk: http://anchikun.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!