MP3-problem : /

Life with the weird kid. | 2009-04-12 | 19:42:08 Kommentera här! » 1 st

nyappy!! o(≧∀≦)o

Idag har min Mp3 gått sönder :'( mamma satte den i bykmaskinen med min huppari. Jag har en annan som jag tänker använda tills jag får en ny. Jag får en ny av mamma och pappa så det är inte så dåligt i alla fall. Det är bara jobbigt med en vanlig Mp3 att man måste ha batterier, min andra så kinde man ladda i datorn. Vi ska till Åbo i nästa helg, så då får jag ny =3 yay!

Igår var jag ensam hemma. Jag satt och såg på F.R.I.E.N.D.S hela kvällen =3
Jag var rädd för jag tänkte hela tiden på filmen The Grudge. Jag har inte sett den men jag har satt i samma rum medan andra har sett den. Det hörs inte så trevligt, och sen så har jag sett bilder. Jag kunde inte sluta tänka på den här bilden, den kom hela tiden upp i mitt huvud fats jag försökte att inte tänka på det.


Speciellt den här bilden creeps me out D:

love-nyappy! o(≧∀≦)o

Kommentarer
Skrivet av: Linda M.

Hyyi!

2009-04-12 @ 19:44:23
Länk: http://lindalollipop.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!