En lista tagen från Ronsku

Life with the weird kid. | 2010-04-06 | 16:40:04 Kommentera här! » 0 st

Bästa veckodagen: Lördag
Humör: skit
Favoritgodis: CHOKLAD!
Är det nåt du absolut inte äter: lamm
Kläder just nu:
svarta jeansleggings, två t-skjortor och en huppari
Musik just nu: Versailles
Favoritsaft : vet inte vad den heter
Dagens längtan: Versailles konsert!
Hur många kuddar sover du med: 1 och ibland 2
Spelar du nåt instrument:
nope, men vill spela gitarr eller fiol
Dagens frisyr: plattat, tuperat in i helvete!
Kommer du ihåg din första kärlek: nope, hr inte haft det ännu. I alla fall inte med en person irl
Har du några homosexuella vänner: Tror inte det
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: jepp, jag tror det i alla fall
Ser du på kärleken som ett misstag: Iblnad ja och ibland nej.
Bio eller promenad:
Bio!
Dagens borde: göra läxor och cheer up
Dagens fundering: Varför kan jag inte finska?
Snarkar du? Ibland
Rädd för insekter? Endel
Det här är jag bra på: Sy, rita endel saker, matte kanske?
Vad vill du jobba som? designer!
Chips eller godis? Godis, KARKKIII!!
Skriver du dagbok? Ibland..
Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? Piercat öronen, men jag planerar att perca septum, snakebites och kanske industrial.
Hur många syskon har du? 2
Är du rädd för blod? Om det är mitt eget. Annars nej.
Anser du att du är stark? Oftast, men det finns vissa dagar som jag inte orkar eller klarar någonting, fysiskt och psykiskt.
Röker du?
Nope.
Snusar du?
NÄÄ!
Använder du knark? Nee
Kaffe eller te? TE! Hello, japan freak!
London eller Paris: London
Favoritfärg:
Svart, grå, röd
Född:
Åbo
Nationalitet:
Finsk, men i psyket är jag japansk eller engelsk.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!