mååååååndag

Life with the weird kid. | 2009-04-27 | 19:03:11 Kommentera här! » 2 st

nyappy!! o(≧∀≦)o

Jag har inte orkat blogga på ett tag, förlåt alla som läser min blogg m(_ _)m jag inser att det inte är så många men iaf....

Jag har klippt håret idag! :D:D jag klippte det lite liknande som Miku men ingen kan ju ha lika snyggt hår som han, men lite liknande blev det ändå.
Idag hade vi hussa. Jag flyttade till en annan grupp bara för den här lektionen. Vi skulle göra munkar så jag vågade inte vara med en viss person i min vanliga grupp. Jag vill säga förlåt till alla som jag länmade ensamma med honom men jag kan inte stå ut med honom.

Vi var till Hesa med skolan i fredags. Till slut var vi och shoppa lite. Jag köpte gult och svart nagelllack och hårspännen. Jag hittade en butik som jag inte ens visste att fanns. Den hette Backstreet och det fanns så myckety snygga kläder! Men otroliga priser!

Nu ska jag läsa på finska prov med mamma :'( kill me, kill me now!!!!

Kommentarer
Skrivet av: Storasyster J

Muahahhaa! Sku ni faktiskt göra MINKAR? x)

2009-04-28 @ 16:49:45
Länk: http://gullefjun.papper.fi
Skrivet av: E

Jag hller med J... jag måste ha varit avtuppad, jag gjorde bara mUnkar inga minkar, hehe! ;)

2009-04-28 @ 20:53:53

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!