ETTOOO...

Life with the weird kid. | 2009-08-05 | 21:08:42 Kommentera här! » 0 st

Idag har jag varit ut och cykla med Josse, vi cyklade ca 7 km kanske? Vi for till en butik och satt där och pratade och åt godis, mums :) ditvägen var jobbigast det var inte så varmt men jättefuktigt, som det skulle kunna börja åska när som helst, jag hatar sånt väder.
Jag har inte fått min plancsh eller min huppari ännu, men idag betalade vi för hupparin så hon som sålde den skickar väl iväg den imorgon. Hon bor i Tammerfors så det tar säker inte så långe :)
 Idag fick jag reda på att vi ska till Salo och shoppa kalender och penal och sånt till skolan och vi får inte shoppa kläder när vi far dit, bara skolsaker, sen far vi. Men jag ska försöka övertala mamma och pappa att jag får fara snabbt till Seppälä ändå, vill ha ett par shorts därifrån, och kanske en Hello Kitty skjorta :) hihi


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!