JROCK

Syre. | 2009-08-28 | 16:35:14 Kommentera här! » 2 st

Hittade den här i en kommentar på youtube, tycker att den är jättbra!

You say 50 cent - I say Dir en grey
You say Britney Spears - I say Moon Kana
You say lil wayne - I say Miyavi
You say Jonas Brothers - I say An Cafe <3<3<3
You say Miley Cyrus - I say lm.c
You say HSM - I say polysics
You say rap - I say Jrock
You say pop - I say Jpop
You say hip hop - I say Visual kei
92% of kids have turned to rap, pop, & hip hop. If your one of the jrockers out there copy and paste to 4 videos

Kommentarer
Skrivet av: the pajjen!!!!!!

"If your one of the jrockers out there copy and paste to 4 videos to kill disney channel stars and "M"TV, no longer music, just lousy tv shows"

asså så du är en ev dom..hmmm okeii jooo

de där var nog det dummaste ever!!!!! asså jävlar do not kill hiphop, r&b och disney!! hu kan du ens sätta opp någå sånt!!!från och med nu så hatar jag jrockaren som kan vara så fräcka!!

satte du liksom bara opp denhäran sådär, eller för att du tycker så??!

2009-08-28 @ 19:46:24
Länk: http://pajjensdiary.blogg.se/
Skrivet av: Ronja

asså jag är ganska neutral... Disney är från röven, j´jag tycker int om HipHop, och R&B förstår jag mig inte på.



I just go for Rock `n´ Roll...



Ps. thank you for the vote.

2009-08-29 @ 15:17:21
Länk: http://ronjal.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!