Lista

Life with the weird kid. | 2009-12-19 | 22:19:06 Kommentera här! » 0 st

Eftersom det inte finns annat att blogga om idag så tgör jag en lista. Tagen från Kenza.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Nästan allt gör mig glad :)
Vad gjorde du kl 08 imorse: var på väg till julfesten i kyrkan, nu är det jullov, yaay! :)
Vad gjorde du för 15 min sedan: Borstade tänderna 
Det sista du sa högt: Okej
Det senaste någon sa till dig: Umm, minns inte xD
Vad har du druckit idag: Mjölk och Coca Cola
Vad var det senaste du åt: Smörgås med paprika, mmm.. 
Vad var det senaste du köpte: Antagligen karkki
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: Inget speciellt
Godaste glassmaken: Choko!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Umm, vet inte riktigt
Sover du tungt: Ibland, ibland inte
Drömmer du mardrömmar: Ibland, men jag minns nästan aldrig mina drömmar, bara dom allra käppaste, haha 
Trivs du med ditt jobb: Har inget jobb
Favoritklädsel: En sweet lolita outfit från Angelic Pretty (fast jag alrig har haft på det själv, men det ska vi inte gå in på.)
Favoritlåt just nu: allt av An Cafe eller Versailles
Vad ser du om du tittar till höger: Mörker
Vad gör dig glad just nu: Jul snart!
Vad ska du göra härnäst: Sova..
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Lite trött men glad! 
Favoritgodis: Nästan allt, men absolut inte likörkarameller, usch! :( 
Kläder just nu: Lila strumpbyxor och en oversize nattskjorta 
Sommarplaner: Gå klädd i söta kläder och trippa runt med ett parasoll så att alla ser konstigt på mig :) 
Hur många kuddar sover du med: 1 + Nyappy Bunny 
Spelar du något instrument: nää, men vill kunna spela typ trummor, gitarr, piano och fiol, men är lat frö att öva xD
Morgon eller nattmänniska: Ibland det första ibland det andra, men för det mesta båda, jag är alltid glad, haha!
Vad är viktigast för dig: Mycket
Är du kittlig: Jaa
Snarkar du: Om jag sover riktigt gott så, ja. 
Stjärntecken: Lejon, rawr! 
Äckligaste insekten: Kackerlackor, hui!
Längtar du mest efter just nu: den där speciella julkänslan.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!