My masterpiece

Life with the weird kid. | 2009-12-21 | 21:08:30 Kommentera här! » 4 st

Igår började jag på en skjorta. Idag fortsatte jag och den blev nästan färdig. Blev faktiskt jättenöjd! Man kan inte se knapparna ordentligt på grund av den dåliga kvaliteten på webcamen men dom har i alla fall små blommor på sig. De ser lite ut som pepparkakor :)



Imorgon ska jag laga kragen, sen är den färdig! Efter det så ska jag laga en kjol. Jag köpte tyg till det idag, ett lila och ett ganska genomskinligt med blommor på, ni får se det sen ^____^

BAI BAII ~

Kommentarer
Skrivet av: Ego

om int du visst så finns det 3 exmpl av detta inlägg på din blogg...

2009-12-21 @ 22:19:38
Skrivet av: paaj

NAIJS! :DDD till saken, jag beställer 5 svarta skjortor en med krage ,en me långärmaren, o en med jb tryck, o sen ennu en wannabe farkku kjol i svart o ennu ett par häftiga svarta farkkun me ditt eget design ;P

2009-12-22 @ 14:06:40
Skrivet av: ego once again

de här, jag måste bara vara kanske lite avundsjuk nu. jag kan intr alls sy så där bra... helt fräckt. ( eller påriktigt har jag inte riktigt några nerver till det :))

2009-12-23 @ 21:33:09
Skrivet av: paaj igen xP

Thihii, håller heelt med Egöö(Ego på Judish)

2009-12-24 @ 12:12:14

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!