Weird Dream

Life with the weird kid. | 2009-12-24 | 12:40:57 Kommentera här! » 0 st

Nu kommer jag ihåg drömmen som jag hade inatt. Den var nog en av de konstigaset drömmarna som jag haf haft på länge!
Minns inte hur den började men jag minns att jag satt i musiksalen i skolan med Miyavi. Musiksalen var helt tom och Miyavi var lika gammal som jag och gick i min klass. Men han hade ändå fått sin flicka. Han var jättekramig och satte sig i min famn. Plötsligt så var jag på väg in i skolan och då var Miyavi död för jag såg hans gravsten på skolgården. Sen när jag kom in så satt han ändå där men massor av andra j-rockare som också gick i min klass. Miku och Kanon och en av killarna som faktiskt går på min klass såg ut som Maya från LM.C.  Sen skulle vi ta foton på alla och då undrade jag var Miyavi var och då var han död igen för jag såg hans gravsten genom förnstret. Sen vaknade jag. 
När jag valnade trodde jag faktiskt att jag hade träffat Miyavi och alla dom andra. Det var så verkligt.  


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!