KONSERTEN!!!!

| 2009-03-18 | 16:25:51 Kommentera här! » 0 st

Nyappy!!!! o(≧∀≦)o

Har nu varit på harajuku dance rock night! o(≧∀≦)o Det var helt AWSOME!!!

Först köade vi i två timmar, när vi antligen kom in var jag helt stelfrusen men tinade snart =3
När de kom ut på scenen första gången skrek jag som en galning som rymt från ett mentalhus XD jag skrek mig hes före den första låten XD
Den första låten var cherry saku yuuki!! mitt i låten drog miku ner sin ena ärm på sin kavaj och gjorde några konstiga rörelser XD han är så gullig o(≧∀≦)o
 
Den bästa delen på hela konserten var:

MIKU till publiken: do you like An Cafe boy or Helsinki boy?
PUBLIKEN: AN CAFE BOY!!
MIKU till publiken: do you like An Cafe boy or Helsinki boy?
PUBLIKEN: AN CAFE BOY!!
MIKU till publiken: okay, I like Helsinki girls o(≧∀≦)o
Och publiken skriker =3

Jag fick inte så många foton för det var någon security guard som pickade mig på axeln när jag försökte ta ett foto : /

Men jag måste göra läxor, jag skriver mer sen

love-nyappy! o(≧∀≦)o

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!