friddday

Life with the weird kid. | 2009-05-15 | 20:20:21 Kommentera här! » 0 st

NYAPPY!! o(≧∀≦)o

Har idag varit på fimkväll hon pajjen.(om jag får kalla henne det) Var roligt. Vi stod ute på balkongen och dansade. Vi hade på An Cafe musik så att alla hennes grannar hörde det och så ropade vi NYAPPY!! o(≧∀≦)o så att hela ön hörde det X3 sen kom ronsku så plockade vi fram pajjens elgitarr och spelade på den, improviserade X3 sen kom vilkku, nasse och byman och så stänge dom av musiken och så kunde vi inte spela mera :'( men vi såg på Mirrors, fast jag läste FRIDA och tittade bort om det blev hämskt. Sen såg vi på Thirteen, men jag hann bara se på halva : / men jag har iaf sett den förut så det gjorde inget 

Imorgon ska jag till ååbo och köpa något fint till skolavslutningen =3 det blir alltid superstressigt när jag shoppar tillsammans med mamma, men det kanske går. Jag tänkte ha typ gröna leggings med svarta shorts, som Miku brukar ha o(≧∀≦)o ska se vad jag hittar X3

wish me luck, NYAPPY!!!! o(≧∀≦)o

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!