Vaccin

Life with the weird kid. | 2009-11-16 | 16:11:37 Kommentera här! » 2 st

Var just och tog vaccinet. Jag kan knappt röra min arm. Jag tog den idag för när jag kom hem så sa mamma något om den och jag bröt ihop och bara låg i en hög och hyperventilerade. Sen tycket mamma att jag skulle ta den idag för att få det överstökat och så for jag och tog den. De var tvugna att dra upp min ärm med våld. Men sen när jag hade det överstökat så var jag som "what the hell was that?!"
Det är alltid så att före jag tar en spruta så är jag livrädd, men sen efteråt så tänker jag att det inte var så farligt. Jag är CP, jag vet. Men jag lyssnade på An Cafe på högsta volym medan dom sprutade in den. Det hjälpte också lite tror jag :)

Kommentarer
Skrivet av: E

jättebra gjort Fanny!

2009-11-16 @ 20:05:58
Skrivet av: E

Jättebra gjort Fanny! <3

2009-11-16 @ 20:06:35

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!