Atashinchi No Danshi

Underhållande shiet. | 2010-07-29 | 14:07:02 Kommentera här! » 0 st

Detta är den japanska serien som har hållit mig från att blogga. Nästan varje minut på datorn går åt att söka bilder, info om skådisarna och titta på denna serie. Med andra ord är den bra.
Den handlar typ om en flicka (Chisato) och att hennes pappa har tagit massor med lån från maffian och skrivit den på henne. Hon är alltså skyldig maffian massor med pengar. Sen så träffar hon en rik gobbe som ska betala pengarna till maffian om Chisato är hans fru i en månad. Han dör och sen ska Chisato ta hand om hans fem adoptiva söner för att få pengarna. Hoppas ni fattar, jag är dålig på att förklara. :) Hittills har jag sett på fem och en halv avsnitt. De är ca en timme långa så jag orkar inte kolla på så många i rad.
I alla fall så är det här den scenen hittills så jag ville visa den!


Min favorit karaktär är Masaru som spelas av Yusuke Yamamoto. :)
Läs mera om allt här.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!