Mikus nya band!

Syre. | 2010-06-19 | 20:51:50 Kommentera här! » 0 st

Nu är jag sent ute, det var längesen jag fick reda på det här men, Miku har ett nytt band! Det heter lc5 och han är självklart sångaren i bandet. Det finns inte så mycket info, men jag vet att de ska ha en mini turné med Aoi från Ayabie. Här är medlemmarna.

Vocal: miku || ex. (Reverie)
Guitar: 夢時 (Yumeji) || (Mello)
Guitar: Reo || ex. plu’to
Bass: Sato || ex. Diod’honneur
Drums: Aki || ex. plu’to

En kort snutt av en låt.

Jag är faktiskt spänd på att se vad det blir av med det här projektet. De kanske har lite fördelar i och med att alla redan är lite kända. Jag väntar med spänning på att se fler bilder och mer musik, vad tycker ni?


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!