Alice in Wonderland = BÄST!

| 2010-03-13 | 22:05:56 Kommentera här! » 1 st

Vi var då och se på Alice in Wonderland i 3D, det var första filmen jag såg i 3D. Den var i alla fall jättebra. 3D effekterna var toppen, det var nästan som om man kunde ha rört vid sakerna och Johnny Depp gjorde sig verkligen bra i rolles som den galna hattmakaren. Jag fick dock lite ont i huvudet av 3D effekterna mot slutet, men det var nog bara mitt fuckade huvud.
Jag hade också lolita på mig för fösta gången till stan och många kastade långa blickar mot mitt håll. Jag såg också en annan lolita där. Jag lägger antagligen upp en bild på min outfit imorgon, god natt!!

The mad hatter has never looked hotter.


Kommentarer
Skrivet av: Hugokarolina

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2011-05-19 @ 07:39:05
Länk: http://hugokarolina.blogmedics.com

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!