Very fucking low update

Life with the weird kid. | 2010-05-15 | 20:33:47 Kommentera här! » 1 st

Idag har jag varit upptagen hela dagen av solen så jag har inte hunnit blogga. Det har varit jätteskönt idag, sol och över 25 grader. Jag har inte gjort något egentligen. Bara legat och suttit i solen och njutit med lite TV pauser då och då. Det har inte blivit mycket studier gjorda, jag borde läsa på finska prov, men nää.
Imorgon bär det av till Åbo i jakt på avslutningsklänning. Jag tänkte beställa från Bubbleroom.com men sen blev det lite ändrade planer. Jag har redan sett lite vilken jag vill ha, en från H&M.

Kanske med creepers eller converse till :)




Kommentarer
Skrivet av: alex

fin outfit hon hade på bilden! :D

2010-05-16 @ 20:03:15
Länk: http://stockholmshetaste.se

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!