The BL Expert Recommends: Antique Bakery

The BL Expert Recommends! | 2011-04-08 | 17:03:38 Kommentera här! » 1 st

Antique Bakery är en koreansk film. Den handlar om Jin-hyuk som öppnar ett bageri. Han ogillar själv bakelser, men vill öppna ett bakeri för att alla kunder är kvinnor, och han älskar kvinnor. Han anställer Sun-woo som är en mycket talangfull bagare och var kär i Jin-hyuk när det gick i skolan. Så händer det en massa som jag inte kan spoila här. 
Det här är en av de första BL filmerna jag kollade på om vill jag minnas. Jag gillar den verkligen, den är rolig och på samma gång romantiskt. Värd att se! Se den online här.


Kommentarer
Skrivet av: zero

hej,



you sent me your blog on livejournal! This is a lovely film! and from now on, I vow to comment in Swedish only! :)



xx

2011-04-10 @ 01:19:11
Länk: http://mightybattlecats.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!