Golden Bomber, you so silly!!

Syre. | 2011-02-24 | 19:04:01 Kommentera här! » 0 st

Nu tänker jag blogga om ett band som jag har fått intresse för de senaste dagarna. Bandet heter Golden Bomber och de är galna som galna nötter, typ. Det består av Shou so sjunger, Jun som är basist och min favorit, Yutaka som spelar gitarr och Kenji som spelar trummor. De är verkligen galna och underliga, ibland kanske till och med för underliga för mig, haha. Det jag gillar med dem är att de är så mycket mer annorlunda än andra Visual Kei band. Det är inte så vanligt att Visual Kei band vågar "vara fula" och galna. Men typ Golden Bomber är inte rädda för att t.ex. visa sig utan smink och sånt (:

I ordning från vänster: Kenji, Shou, Yutaka, Jun.
Länkar!
OHPShous blogg, Juns blogg, Kenjis blogg, Yutakas blogg, Tumblr. ^_^

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!