Damdidudidam

Life with the weird kid. | 2011-06-13 | 00:10:08 Kommentera här! » 2 st

Egentligen borde jag sova, eftersom jag ska på terapi till tandläkaren imorgon. Jag har hemskt tandläkarfobi så nu ska jag ta tag i det och förhoppningsvis blir det bättre. Problemet är bara att jag inte alls är trött ännu och klockan är 10 över 1 på natten. Jag ska upp klockan åtta och jag kommer vara skittrött, men jag är helt enkelt inte sömning än. Så istället för att sova ser jag om Togainu No Chi och läser fanfics, whoo!

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Gillar du det japanska bandet SuG ?

2011-06-15 @ 18:08:29
Skrivet av: Fanny

ANONYM: Ja, det gör jag. Varför undrar du? :)

2011-06-16 @ 22:33:47
Länk: http://fanipala.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!