Happy days are gone.

Life with the weird kid. | 2012-04-09 | 22:19:22 Kommentera här! » 1 st

Imorgon är påsklovet slut och jag ska tillbaka till skolan. Det känns uschigt, but what can you do? Mitt påsklov har varit skönt i alla fall. På torsdagen hade jag plättkalas med Julia och Alexandra. På fredagen var jag till le boyfriend, lördagen hade jag äckeldag utan smink och hårprodukter och på söndagen träffade jag Jill. Idag var le boyrfriend till mig och vi bl.a. bakade kladdkaka som blev namm. Förutom det har jag spelat mitt nyinköpta Battlefield 2. Nu ska jag vara rebellisk och INTE lägga mig i tid och istället se på en skräckanime som heter Another, sov sött små sengångare!

Kommentarer
Skrivet av: Julia

Ljuger du för mig va? Elr för bloggen kanske?? Du sa ti mej att kladdkakan int va god o hit skriver du att den blev namm! Nu får du ta o skärpa dig pervobarn! xD

2012-04-11 @ 15:12:46
Länk: http://struntarivaddesager.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!