Damn right I'm good in bed, I can sleep all day!

Life with the weird kid. | 2012-02-05 | 13:47:39 Kommentera här! » 1 st

Igår hade jag en riktig lat-dag. Den mest lataste dagen jag har haft på väldigt länge, det var otroligt skönt. Idag har jag visserligen också varit lat, men inte lika som igår, haha, intressant va?! Imorgon är det sista dagen på den här perioden, nu är min typ enda jumppakurs slut så ingen mer jumppa för mig detta läsår, wohoo! Sorry för ett väldigt tråkigt inlägg, ville bara uppdatera lite och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Här kommer i alla fall en liten bild på mig och min katt:

Han ser inte nöjd ut, haha.

Kommentarer
Skrivet av: NATSUKO-CHAN

OJJ KISSAAA :DD jag har tråkigt och åker tåg :c

2012-02-05 @ 18:03:42
Länk: http://natsuko.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!