Good day today.

Life with the weird kid. | 2012-02-01 | 15:01:54 Kommentera här! » 3 st

Hejsan! Sitter och äter apelsinkaka som jag bakade igår, den är skitgod om jag får säga det själv. Idag fick jag reda på att jag fick en sjua i biologiprovet, inte så illa tycker jag, sen så hade vi också hörförståelse i finskan, hade bara två fel(vet ännu inte hur det gick till, haha) så det gick ju också ganska bra, har haft en bra dag helt enkelt. Senare ska jag träffa Jill, det var ett tag sen, senast på nyår så det ska blir kul :) hur har ni haft det idag?

En oseriös bild.

Kommentarer
Skrivet av: Julia

Good to hear that you've had a good day today :)

Alltså du e så bra som fick sådär bra i hörförståelsen!! :D Haha, vadå att du int vet hu de gick till, du har för liten tro på dej själv, du kan nog om du försöker sidu ;) Haha :))

Min dag ahr varit helt bra, haha, ha ju fått va på datan ^^ xD

2012-02-01 @ 17:34:43
Länk: http://struntarivaddesager.blogspot.com
Skrivet av: Linda

Oj, vitsi va bra med bara två fel :D Jag kommer ihåg nån gång när jag också had typ bara två fel, då undra ja nog riktigt vad som stod på... Sen i nästa gick de skit igen, så sen stod allt rätt till igen.

Min dag har varit helt okej: lunch med vår kära syster och Meija, sedan religionsfilosofi som dagens enda föreläsning, apoteket efter piller till mig (I NEED MY PILLS!!!!), en kaffestund med Julia och andra Linda, en sväng till Lidl, och sen kom vi hem och grät ögonen ur oss till Titanic.

2012-02-01 @ 18:27:09
Länk: http://keepmeinsane.blogg.se/
Skrivet av: Linda

*kanske det ändå heter att gråta ögonen av sig kom jag underfund med. Eller? Jag tror det. Förlåt för att jag spammar din blogg, men you know me, jag är en grammatiknazist som måste rätta till fel i sina egna kommentarer.



PS: jag är ganska säker på att Julia håller på att dränka sig i duschen nu efter att vi såg på Titanic. Hon har varit där inne ett tag redan...

2012-02-01 @ 18:30:22
Länk: http://keepmeinsane.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!