He was one of those copycats that we hate, so we killed him.

Life with the weird kid. | 2012-02-21 | 09:11:14 Kommentera här! » 1 st

Rubriken till detta inlägg är ett citat av Michael Alig, en person som jag har blivit otroligt besatt av på senaste tiden. Michael är 45 och sitter just nu i fängelse för att ha mördar Angel Melendez (vilken han också talar om i rubrikcitatet), en drogförsäljare som Michael var skyldig en massa pengar. Mordet skedde 1996.Den här besattheten började med filmen Party Monster med Macaulay Culkin. Jag tyckte att allt det där med Club Kidsen från 80, 90-talet var så coolt. Så jag kollade på Party Monster: The Shockumentary och fastnade helt för Michael Alig. Hans personlighet är så beroendeframkallande, och från intervjuer från när han är i fängelse märker man att han faktiskt ångar mordet och alla droger han tog. Jag hoppas bara att han kommer vara stark när han kommer ut från fängelset och orkar stå emot droger, skulle inte vilja se honom åka ner i den spiralen igen.


Michael till vänster, Richie Rich till höger.

 


Kommentarer
Skrivet av: Julia

De va nog bara en tidsfråga före detta kom till bloggen antar jag..? ;)



Sv; Jo ja vet, blir bara lite trött på denna berg-och-dalbana haha ^^ Men idag var det bättre igen :)



Jå alltså ja tänkt nog så i ett skede, att om int du slutar använda mina pennor så måst ja nog klippa av vårt vänskapsband, men sen så kom ja fram till att vår vänskap nog e viktigare än mina pennor haha ;) <3

2012-02-21 @ 17:30:05
Länk: http://struntarivaddesager.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!