The fuck have I been, the fuck am I now?

Life with the weird kid. | 2012-02-20 | 18:58:08 Kommentera här! » 3 st

Har inte bloggat på ca 5 dagar jag vet. My apoligies, my apoligies. Har inte hänt så mycket extra dock. Har gått i skolan som vanligt, hade helg och har just nu sportlov. Ska tillbringa hela sportlovet hos syrrorna, vilket är var jag är just nu också. Det är jätteskönt att komma hit, ta en paus från hemön, ta en paus från mamma och pappa och bara ha det lugnt och tyst. Idag har jag mest suttit i lägenheten, åt vid 12 tiden, spelade Assassin's Creed och for sen snabbt och shoppa. Köpte inte så mycket; en The Nightmare Before Christmas manga, tuschpennor och en Marilyn Manson skiva. Visar kanske bilder imorgon, vet inte, jag tror att ni klarar er utan bilder dock, ganska tråkiga saker, haha. Vad har ni gjort idag? :)

Kommentarer
Skrivet av: Hanna-chan

Ha så mysigt hos dina systrar, de är trots allt viktigare än bloggen! :)

2012-02-20 @ 20:59:23
Länk: http://klockanhalvtre.blogg.se/
Skrivet av: Julia

Uppdatering!! :D Och ny har du äntligen köpt egna pennor suck av lättnad ;) Haha nånej, int stör de att du lånar av mej xD

Ha en jättebra vecka <3

2012-02-20 @ 21:48:21
Länk: http://struntarivaddesager.blogspot.com
Skrivet av: Julia

nu *

och sen sku de va*på båda sidorna av "suck av lättnad" istället för fet stil ;)

2012-02-20 @ 21:49:48
Länk: http://struntarivaddesager.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!