Another serious entry up ahead.

Deep shit. | 2012-01-31 | 09:19:00 Kommentera här! » 2 st

Och igen sitter jag hel mållös framför datorskärmen. Ryan James Yezak som ska göra dokumentären Second Class Citizens har fått över 150 000 $ i donationer, så han kommer att kunna göra sin dokumentär. Det gör mig helt överlycklig. Nu har han gjort en till video till sin kampanj. Denna video gör mig helt mållös, precis som den andra han gjorde, i såna här stunder är jag lite extra stolt att vara en straight ally, och önskar att alla andra skulle vara ens lite toleranta och stanna upp och tänka efter en liten stund, om saker som betyder något, istället för att bara flyta med strömmen som en död fisk.

Kommentarer
Skrivet av: Linda

Jee, va bra! :D

2012-01-31 @ 10:49:23
Länk: http://keepmeinsane.blogg.se/
Skrivet av: XxSayonarax

Bra låt! ;D

Och cool blogg förresten :P

2012-02-02 @ 15:36:41
Länk: http://lovemangaforever.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!