All dolled up.

Life with the weird kid. | 2012-03-22 | 05:51:19 Kommentera här! » 0 st

Godmorgon! Har just fixat mig och ska snart äta morgonmål. Fixade mig väldigt snabbt idag, på ca en halvtimme, och det brukar ta kanke 40-45 minuter, what is this sorcery!? Oh well, tänkte fixa ett snabbt inlägg nu på morgonen när jag ändå hinner. Idag börjar dagen med franska (har jag läst på de oregelbundna verben jag hade i läxa? nej!), sen har jag psykologiprov, lunch och sen matte, sen så får jag åka hem! Jag tror att de kommer bli en kul dag idag eftersom det är one pice dag i skolan. Jag har ju ingen one piece, men jag har en panda-kigurumi! Det kommer bli awesome att ha på den i skolan. Ha en bra dag allihopa!






Här är lite morgonmusik som kanske piggar upp er :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!