Brutal killers and eucalyptuscandy.

Life with the weird kid. | 2012-03-06 | 18:16:50 Kommentera här! » 2 st

Hejsan! Idag har det varit en vanlig dag, jag har haft psykologi och matte, sen satt jag ca 1 och en halv timme i skolan och väntade på bussen och så kom jag hem. Är inte riktigt säker vart tiden har farit efter det, den bara flög iväg, haha. Är lite deppad just nu, är sjukt snuvig, kanske det bidrar till allt, men jag vet att inget muntrar upp mig mer än att se på en bra slashermovie med psykopater så det ska jag göra nu. Sen kanske kolla på en dokumentär om seriemördare för att få upp humöret ännu mer. Filmen jag ska se på nu heter See No Evil, verkar helt bra :) gillar ni slashermovies, varför/varför inte? :)
Stämningen försvinner lite när man måste sitta och knapra eukalyptuspastiller och snyta sig vad femte minut....

Kommentarer
Skrivet av: Linda

Ja gillar int slashermovies, föj dom e så ächliga :(((

2012-03-06 @ 18:57:02
Länk: http://keepmeinsane.blogg.se/
Skrivet av: NATSUKO-CHAN

sv:

1. JAG ÄR INGEN DRAKFRUKT ;________;

2. Pokemon fisk o3o

3.är de int du som är världens största gnagare ? :o

4.capybara får mig att tänka på papaya.... :D

oyasuminasai~

2012-03-06 @ 21:02:42
Länk: http://natsuko.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!