I feel sick to my stomach.

Life with the weird kid. | 2012-03-13 | 14:35:26 Kommentera här! » 2 st

Har inte blicit så mycket bloggning nu, ber än en gång om ursäkt för det. Det senaste dygnet har jag haft en bra orsak för det faktiskt. Natten till måndagen vaknade jag och mådde väldigt illa. Sen började jag förstås spy, spydde typ 5-6 gånger på en timme. Sen kunde jag sova en timme eller två och sem började jag spy igen. Bara spydde och sov basically, haha. Mot kvällen mådde jag väldigt, väldigt illa, kunde bara ligga stilla och se på tv. Det enda jag åt igår var en halv smörgås och tre teskedar yoghurt. Det har dock vänt nu, idag var jag t.o.m. och duscha, och har ätit lite till, och kunnat hålla det nere, och som ni kanske ser; ändrat bloggdesignen lite :) Skulle behöva fara till skolan imorgon eftersom vi har rellaprov, men det blir nog tyvärr inte av. Oh well, nu ska jag se på lite Queer As Folk och kanske äta lite, hur har ni haft det idag? :3

Kommentarer
Skrivet av: ♥

Krya på dig!

2012-03-13 @ 20:32:59
Skrivet av: Julia

Krya på dej! <3

Din nya design är snygg! :))

2012-03-14 @ 09:13:20
Länk: http://struntarivaddesager.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!