One left!

Life with the weird kid. | 2012-03-28 | 19:38:38 Kommentera här! » 0 st

Hejsan hejsan! Idag hade jag det nästsista provet för den här perioden. Det var alltså hissa och i fredag har jag franska. Borde faktiskt läsa på det provet nu men orkar faktiskt inte. Dagen fortsatte med håltimme och religion. Folk presenterade sina arbeten om naturreligioner och vi fick prova på dot painting och att laga drömfångare, det var riktigt rolig, alltid skönt med chill timme. Efter skolan var jag och hjälpte till på ett föräldramöte. Jag och några andra från min klass kokade kaffe, ställde fram saft och kakor o.s.v. Helt vanlig dag alltså. Vad kan jag säga, mitt liv är tråkigt.

Jag och le boyfriend som myser på skolans hårda golv under rasten :3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!