Radien upphöjt i två gånger pi.

Life with the weird kid. | 2012-03-20 | 13:27:49 Kommentera här! » 3 st

Hejsan hoppsan! Slutade skolan redan 12 idag, fick skjuts hem också, så jag har mycket extra tid. Dessutom är det fint väder idag, så jag är på rätt så gott humör. Hade bara två lektiner idag, psykologi och matte. På matten hade vi prov och jag tror faktiskt det gick helt okej, skönt att ha ett till prov över. Nu är det bara psykologi, hissa och franska kvar. Idag tog jag massor med foton ute, var till och med ute i t-skjorta utan att frysa ihjäl, snart har våren helt och hållet här! Bara all snö skulle smälta bort skulle det vara perfekt.
Resten av dagen/kvällen ska jag väl läsa ännu mer på prov, och se på en animeserie som jag började se på igår kväll. Kuragehime heter den, rekommenderar den starkt! (speciellt om man gillar crossdressers, tihi!)

Kommentarer
Skrivet av: NATSUKO-CHAN

vissa ha redan sitt hela kuragehime :C vilket inte är roligt för de e inte roligt att si den igen när man vet vad som händer D: vet du va jaaag göör jag övar på finska prov -stolt- :3

2012-03-20 @ 19:01:37
Länk: http://natsuko.blogg.se/
Skrivet av: NATSUKO-CHAN

sv: Nämen fröken Mitsuki välj dina ord o: x3 hihih men jo den är awesome :3 synd att den e så kort D: och jo jag vet jag är sååå duktig just nu läser jag ju som sagt väldigt aktivt och intensivt ( jag vet ändå int va dom där ordena betyder ) :D

2012-03-20 @ 19:26:00
Länk: http://natsuko.blogg.se/
Skrivet av: Julia

Fanny, jag vill se bilder! :D

2012-03-21 @ 09:47:44
Länk: http://struntarivaddesager.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!