So fucking busy.

Life with the weird kid. | 2012-03-18 | 21:39:42 Kommentera här! » 0 st

Tjolahopp! Tänkte skriva ett litet inlägg för att låta er veta hur jag har det. Har inte bloggat så mycket om mitt liv på senaste tiden. Har i alla fall sjukt mycket att göra hela tiden nu. Det är provperiod i skolan och denna veckan har jag psykologiprov och matteprov, plus ett arbete tills imorgon som är ca 95 % klart. Ska bara printa ut det i skolan imorgon och göra pärmen. Min helg har i alla fall varit bra. Igår vad jag hem till le boyfriend. Träffade en del av hans familj för första gången, trevliga människor. Vi myste och spelade lite Skyrim, skitkul var det! Blev mer sugen på att börja spara pengar till typ en speldator, men det finns tyvärr så mycket mer kul att göra med pengarna. Nu ska jag nog göra pärmen till mitt rellaarbete, sov gott!

Det tråkiga med den här helgen har varit det fula vädret. Jag vill ha sol och vår nu! Jag vill köra scooter *vroomvroom*

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!