So hungry....

Life with the weird kid. | 2012-03-14 | 20:58:19 Kommentera här! » 2 st

Halloj! Idag har jag mått riktigt bra faktisk! Ska nog fara till skolan imorgon, vill inte missa så hemskt mycket just nu när det är provperiod och allt. Dessutom ska de bli lite kul att träffa vännerna och en viss person igen. Mindre kul att vi har matte imorgon dock, usch. Jag är jättehungrig just nu, och grejen är den att jag inte kan äta sådär himla mycket just nu. Då börjar jag bara må illa eftersom magen inte är van med att ha mat i sig efter magsjukan. Så jag kan bara äta lite åt gången, vilket suger lite. Nåja, det löser sig. Ska ta något lite att äta före jag lägger mig i alla fall, sen ska jag se på Dahmer. Det är en film som är baserad på seriemördaren Jeffrey Dahmers liv och mord och sånt kul. Godnatt allihopa! (:

Blåbärssoppa och yoghurt är typ det enda jag vill och kan äta just nu, haha.

Kommentarer
Skrivet av: Julia

Fanny, du måst uppdatera om du vill ha kommentarer! ;D <3

2012-03-16 @ 15:59:16
Länk: http://struntarivaddesager.blogspot.com
Skrivet av: Storasyster

Du din lilla pissråtta, lägg upp bilder på dina nya skor! Som NU!

2012-03-17 @ 11:08:50

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!